Jump to content


- - - - -

Novi On Line Shop


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 16 June 2010 - 09:49 AM

Pušten je u rad novi On Line shop, link :On Line Shop
Da bi ste ga koristili trebate se registrirati na njega, savijetujem da pri registraciji koristite točne podatke (Ime, Adresu, broj tel/moba..) jer ce se ti podaci koristiti za dostavu artikala.
Probleme ili nejasnoće u vezi upotrebe novog On Line shopa možete prijaviti u ovoj temi ili na kontakt broj moba/maila u mom potpisu.

Za sada je poznat bug :

[info border=#cc0000]Zbog problema sa slovima ČĆĐ nemojte iste koristiti pri upisivanju korisničkog imena, lozinke i adrese[/info]

Pri registraciji i logiranju automatski vam se uključuje opcija: Zapamti me preporučio bi je da je ne odznačite ili u slučaju da vam nije uključena da je uključite, tada vas sustav neće izbacivati van nakon nekog vremena (session) niti ćete se morati svaki put logirati pri dolasku na stranicu već će se to automatski napraviti.

INVALID TOKEN PROBLEM
To je problem koji je povezan sa browserom kojeg koristite, pretežno sa Firefox-om, da bi ste ga ispravili kliknite u vašem browseru na >Alati > Očisti nedavnu povijest (provijerite u detaljima da su vam kolačići označeni za čisćenje) i očistite povijest. Nakon toga se možete logirati bez problema

Attached Thumbnails

  • cookiebug.JPG


#2 Salinjator

Salinjator

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 49 posts

Posted 19 June 2010 - 09:07 AM

Da li username i password na accountu za on-line kupnju moraju biti isti kao na accountu za ovaj forum?

#3 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 19 June 2010 - 09:23 AM

ne , iako mozes i tako staviti da ti je lakse pamtiti , kako zelis, meni je bitno da imam točne podatke i adresu te naruzbe na jednom mijestu i da ne trazim po forumu ili pm-ovima jer tako može doći do pogresaka 

#4 Salinjator

Salinjator

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 49 posts

Posted 19 June 2010 - 09:25 AM

Odlično,sad ću se registrirati i naručiti.Pozdrav.

#5 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 19 June 2010 - 09:29 AM

Hvala, u slučaju bilo kakvih problema molim te da ih napišeš u ovoj temi ili naravno na broj moba/mail.
Ne bi trebalo biti problema, dosta je istestiran i sve funkcionira (koliko znam) eventualno se treba malo prilagoditi na njega posto je novi sustav.

#6 Salinjator

Salinjator

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 49 posts

Posted 19 June 2010 - 09:33 AM

Sorry što sam dosadan,jel plaćanje ide putem žiro računa kao prije ili pouzećem! LP

#7 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 19 June 2010 - 09:54 AM

Kako želiš, sve ti piše kad radiš naplatu do kraja, imas za izabrati pouzećem ili uplata na žiro račun, naravno pouzeće ima dodatne troškove pa se više isplati uplata na žiro račun.

#8 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 19 June 2010 - 10:16 AM

Dodani novi podaci u prvi post o nagradnoj igri za recenziju proizvoda  :hat:

#9 Teehee(R)

Teehee(R)

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 posts

Posted 19 June 2010 - 12:58 PM

Registrirao sam se u shop isti dan kad si stavio prvu obavijest.
No, kad sam se htio logirati, dobio sam poruku:
"Invalid token"

Pustio sam par dana da sustav dodje k sebi, al sad sam opet pokusao log in, i opet ista greska..

#10 AnixoR

AnixoR

    Advanced Member

  • ER
  • PipPipPip
  • 106 posts

Posted 19 June 2010 - 03:13 PM

Meni je  sa Google Chrome javljalo istu stvar, i sada sam se uspil registrirat...

#11 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 19 June 2010 - 03:37 PM

OK i meni se ponovilo ponovno, dogada se samo (barem meni sa firefox browserom a ne sa InternetExplorerom, Chrome ne koristim jer ima milion bugova) kada se registriram preko shop login modula. Ako idete na drugi nacin logiranja onda se ne dogada, pokusajte se logirati na ovaj nacin:
Predite mišem preko Home u navigaciji> spustiće vam se drop meni sa menijem: Korisnici > logirajte se pomoću njega a ne putem login forme u on line shopu sa desne strane.

Problem je izgleda u lošem zatvaranju browsera i nije toliko povezan sa ER sitom i ER trgovinom, kada imate puno tabova i kada se nepropisno zatvori neki kolačići se pobrkaju u browseru i to uzrokuje invalid token problem.
Da bi ste rijesili taj problem u Firefox browseru kliknite na : Alati > Očisti nedavnu povijest , gledajte da su vam kolačići/cookies označeni za čišćenje i očistite browser.


Nakon toga se možete logirati bilo gdje dok vam se opet kolačići ne pobrkaju.

Ako Chrome ili drugi browseri imaju istu tu opciju čišćenja kolačića onda to napravite i u tim browserima i problem bi trebao biti riješen.

Gore napisana solucija se odnosi samo na FireFox korisnike
Nadam se da sad neće i IE korisnici javiti isti problem.

Nažalost internet i pc softweri (  :hat: ) su totalno u banani i totalno nekompatiblni, toliko ima novog razvoja, novih softwera koji izgleda nisu uopće kompatibilni sa ničime i stvaraju se svakavi čudni problemi, ja npr sa potpuno novim PC-ijem, jednim od skupljih sa legalnim softwerom ne vidim nijednu sliku na google image (baš super kada mi treba identifikacija koralja/riba) kao ni neke stranice, bilo je desetke stručnjaka i nijedan nije uspio riješiti taj problem, jednostavno moj pc ne pokazuje slike na googlu i gotovo. Takve je karakteristike i ovaj problem sa Invalid Tokenom, više je vezan za browsere i krivo prikupljanje kolačića nego sa ER sitom.

#12 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 19 June 2010 - 08:39 PM

Quote

Meni je  sa Google Chrome javljalo istu stvar, i sada sam se uspil registrirat...

Jesi uspio sada? Jesi očistio cookie?

#13 AnixoR

AnixoR

    Advanced Member

  • ER
  • PipPipPip
  • 106 posts

Posted 19 June 2010 - 11:29 PM

Quote

Jesi uspio sada? Jesi očistio cookie?

Sada mi je ok. ali prije dva dana se nisan uspil registrirat, "invalit token" mi je isto pisalo

#14 Jan

Jan

    Advanced Member

  • ER
  • PipPipPip
  • 223 posts

Posted 20 June 2010 - 05:23 PM

Isto i sa "Operom" , očistiš cookies i sve OK.

#15 juraj

juraj

    Advanced Member

  • ER
  • PipPipPip
  • 135 posts

Posted 04 July 2010 - 07:31 AM

uspjesno sam se regstrirao danas za online shop, osim koliko vidim sad vec stadardnog i opisanog problema sa invalid tokenom  (rijeseno prema instrukcijma u ovoj temi) dogodilo mi se slijedece:

prilikom klika na link "Uvijeti koristenja" (pretpostavljam da bi tu trebao biti standadni tekst tipa "Ovime prihvacate te i te uvijete") u novom prozoru otvara se poruka  "You haven't configured any terms of service yet. Click here to change this text."

ne znam jel to samo meni, posto nitko to jos nije prijavio, a ne vjerujem da bas nitko nije kliknuo na to
Jurin Slowmotion - 150L slanog zadovoljstva

#16 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 04 July 2010 - 09:09 AM

Thank Juraj  :hat:
Nisam ni obracao paznju na to, mislio sam da se to odnosi na ovaj tekst koji je ispod toga:

Hvala na vašoj naružbi. Vecina naruzbi se salje sa standardnim HP paketom, cijena poštarine je 20,00 kn te ce vam iznos naruzbe biti uvecan za 20,00 kn. Lomljivi artikle, te artikli veceg gabarita kao i živi organizmi se šalju HP expresom, troškove HP expres pošiljke placate poštaru pri primitku paketa i cijena ovisi o tekucoj HP Express tarifi za vaš paket. Sve podatke o nacinu i vrsti dostave cemo vam poslati na mail nakon primitka naružbe.


Tek sad vidim da se može kliknuti i da je to zaseban tekst te da ga treba napisati... ah još posla  :009:

#17 juraj

juraj

    Advanced Member

  • ER
  • PipPipPip
  • 135 posts

Posted 04 July 2010 - 11:53 AM

spremam se uzet nesto od easy life preko on line shopa (imam vremena, ali da se ne rasproda), pa samo da kratko provjerim:

ako izaberem opciju uplata na ziro racun - potvrdim narudzbu, uplatim lovu na zirac, kad lova sjedne ti saljes narudzbu postom na adresu, jel to to?

sorry zbog dodatnog posla iz proslog posta, ali sam si to trazio ovom temom :hat:
Jurin Slowmotion - 150L slanog zadovoljstva

#18 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 04 July 2010 - 12:14 PM

Tako je izaberes uplatu na ziro, uplatis i pošaljem. Dosta easylifa je vec rasprodano tako da je bolje uzeti dok ima  :hat:

Ne nema problema za dodatni posao, zato i je ova tema, da se rijesu potencijalni problemi koji mogu nastati pri upotrebi on line trgovine.

#19 juraj

juraj

    Advanced Member

  • ER
  • PipPipPip
  • 135 posts

Posted 04 July 2010 - 01:38 PM

mala napomena mislim da mozes u svom prvom postu dodati i adresu pod

"Zbog problema sa slovima ČĆĐ nemojte iste koristiti pri upisivanju korisničkog imena i lozinke"

jer se umjesto ovih hrvatskih slova prikazuju ?-ici, pa moze doci do problema u prepoznavanju imena ulice, pogotovo ako u imenu ima vise od jednog takvog znaka (kao sto je toslucaj kod mene naravno) - pa necemo jos od blue-a traziti da ima i "detektivske" skill-ove

uglavnom, narudzba prosla bez problema, pohvale za online shop, sad jos samo moram obaviti onu zadnju sitnicu i platiti naruceno  :hat:
Jurin Slowmotion - 150L slanog zadovoljstva

#20 bluereef

bluereef

    Advanced Member

  • Administrators
  • 27,145 posts

Posted 20 July 2010 - 10:10 PM

Quote

mala napomena mislim da mozes u svom prvom postu dodati i adresu pod

"Zbog problema sa slovima ČĆĐ nemojte iste koristiti pri upisivanju korisničkog imena i lozinke"

jer se umjesto ovih hrvatskih slova prikazuju ?-ici, pa moze doci do problema u prepoznavanju imena ulice, pogotovo ako u imenu ima vise od jednog takvog znaka (kao sto je toslucaj kod mene naravno) - pa necemo jos od blue-a traziti da ima i "detektivske" skill-ove

uglavnom, narudzba prosla bez problema, pohvale za online shop, sad jos samo moram obaviti onu zadnju sitnicu i platiti naruceno  :roni:


Ispravljeno tj dodano u crveni alert kvadrat  :unsur: je da mi je trebalo 14 dana da skužim što si mi htio reći ali bolje ikad nego nikad  :plese: